Visibility Analyse

Waarom een visibility analyse?

Snel even uw posities opzoeken via een online tool is gemakkelijk. Maar hoe kan u dit in perspectief zetten? Hoe kan u zwart op wit aantonen dat sommige product reeksen wel gevonden worden en andere niet?

Vaak zien we dat marketeers wel weten dat ze niet goed worden gevonden, maar het cijfermateriaal niet hebben om er een case van te maken bij het management. Hier brengt deze analyse de oplossing: ontdek precies waar u globaal staat.

visibility analysis
traffic evolution

Visibility analyse: alles in kaart gebracht

  • zeer diepgaand trefwoorden onderzoek
  • globale zichtbaarheid van alle trefwoorden per dienst, regio, taal of producttype
  • vergelijking van het huidige organische verkeer tegenover potentieel mogelijk verkeer
  • benchmarking tegenover concurrenten
  • aantonen van opportuniteiten
  • evolutie van uw zichtbaarheid
  • evolutie van uw organisch verkeer

Stoppen met raden

Een dergelijke analyse laat zeer concreet zien waar uw zwakke en sterke punten liggen, zodat u strategisch te werk kan gaan bij uw planning.

Gedurende een SEO project is deze analyse een must om uw volledige vooruitgang in kaart te brengen, zonder dat u zich blind staart op enkele trefwoorden.

seo visibility